Tento príspevok pozostáva z pridružených odkazov*

Zriedka čítam knihy vo fantázii alebo mladých dospelých žánroch, ale raz za čas dostanem ihrisko, aby som skontroloval knihu, ktorá znie tak zaujímavú, že súhlasím s tým, že sa pozriem. Teší ma, že som to urobil pre Catalyst. Tento príbeh o 12-ročnej Zoe, ktorá k jej narodeninám zachránilo malé mačiatko, a dobrodružstvá, ku ktorým viedla jej akt láskavosti, ma oslovil na mnohých rôznych úrovniach.

Od vydavateľa:

Zoe pomenovala mačiatko Pipsqueak, pretože bola taká malá a sľúbila, že sa o ňu vždy postará. Potom mačiatko rástlo. A rástla. Teraz je väčšia ako kôň – a tiež hovorí! Zoe a jej najlepší priateľ, Harrison, utekajúc do lesa, aby unikli zvedavým očiam internetu, musia udržať skrytú obrie mačku, keď zúfalo hľadajú spôsob, ako ju vrátiť do normálnej veľkosti. Ak sa im nepodarí, Pipsqueak už nikdy nebude v bezpečí. Ale prečo na prvom mieste rástla tak veľká? A čo keď sa snaží zmeniť jej chrbát, vedie k ešte väčšiemu nebezpečenstvu?

Zameriaval som sa na čitateľov v stupňoch 5 až 7 rokov, napriek tomu som sa zistil, že som vtiahnutý do tohto príbehu takmer od samého začiatku. Durstov štýl písania je krásny, a to samo o sebe čítalo potešenie. Ale je to dej a brilantné opisy magických stvorení, ktoré ma skutočne potešili a neustále ma otáčali stránky. Zistil som, že sa usmievam a zadržiavam dych, niekedy súčasne.

V konečnom dôsledku je to príbeh o vyrastaní, o zmene a o prijatí ostatných za to, kým skutočne sú, bez ohľadu na druhy, tvar alebo veľkosť.

Myslím si, že je to úžasná kniha pre mladých čitateľov, ale môže byť rovnako uspokojivé pre dospelých, ktorí sú ochotní pozastaviť vieru a na chvíľu uniknúť súčasnej realite.

Katalyzátor je k dispozícii od Amazonu.

*Vedomá mačka je účastníkom programu Amazon Services LLC Associates, pridruženého reklamného programu, ktorý je určený na poskytnutie prostriedkov na získanie poplatkov prepojením na stránky Amazon.com a pridruženými stránkami. To znamená, že ak sa rozhodnete kúpiť prostredníctvom niektorého z našich odkazov, dostaneme malú províziu. Šírime iba slovo o produktoch a službách, ktoré sme používali, alebo by sme sa používali sami. Túto knihu som dostal od vydavateľa. Prijatie bezplatnej kópie neovplyvnilo moju recenziu.

Ingrid King

«Rozdávanie: Vyhrajte letecký nosič SleePopod
Mews a NIPS: Archelogisti nájdu podstatnú mačku vytesanú do svahu pred 2 000 rokmi »